LINET rozpoutal medvědí mánii
Společnost LINET spouští v Evropě kampaň „Pro více dětských úsměvů“. Ambasadorem programu je medvídek Tom s červeným balónkem, jenž dostal stejné jméno po dětském lůžku TOM 2. Lůžko LINET dodává na pediatrická oddělení a je plně přizpůsobené malým pacientům. I přes veškerou péči bývá pobyt pro děti v nemocnici stresující, a to je důvod, proč vznikl medvídek Tom a jeho příběh, jehož autorkou je ilustrátorka Karolína Shipstead.
„Medvídka Toma děti vidí na jinak průhledných čelech pediatrického lůžka TOM 2. Věříme, že kombinace unikátního, maximálně funkčního lůžka s atraktivním designem ve spojení s pohádkovým příběhem pobyt v nemocnici dětem zpříjemní. Tomův příběh Karolína Shipstead nejen nakreslila, ale také zhudebnila. Písničku s názvem Tom the Bear nyní představujeme veřejnosti v nemocnicích i mimo ně,“ uvedla Michaela Domerecká, brand manažerka LINETu pro lůžko TOM 2.
Cílem programu „Pro více dětských úsměvů“ je pomoci personálu na dětských odděleních usnadnit dětem návštěvu a pobyt v nemocnici. K tomu přispívá jak medvídek Tom, tak moderní pediatrické lůžko TOM 2. Toto lůžko je elektricky polohovatelné a inovativní, teleskopický způsob sklápění postranic umožňuje perfektní a rychlý přístup k malému pacientovi ve všech polohách lůžka. Design lůžka je atraktivní a zároveň maximálně funkční také pro specifické potřeby jednotek intenzivní péče.
Písnička Tom The Bear je ode dneška k dispozici na YouTube kanálu LINETu společně s medailonkem Karolíny Shipstead, kde popisuje genezi populární postavičky a vykresluje atmosféru a spolupráci s LINETem.